ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 15 رأی - میانگین امتیازات: 4.33
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آموزش قفل نرم افزاری SerialShield
نویسنده پیام
CPSD Admin آفلاین
مدیر سایت
*******

ارسال‌ها: 177
تاریخ عضویت: تير ۱۳۸۹
اعتبار: 0
ارسال: #1
Information آموزش قفل نرم افزاری SerialShield
[تصویر:  box_ss.jpg]
ضمن سلام

در این مبحث قصد دارم که در چند بخش نحوه استفاده از قفل نرم افزاری SerialShield رو به عنوان نزدیکترین رقیب Trial Keeper Professional توضیح بدم .

Idea فقط در ابتدا نظر شما رو به نکات زیر جلب میکنم :

شاید براتون تعجب آور باشه که چرا نسبت به آموزش یک محصول رقیب اقدام کردم ؟! برخی از دلایل واضح و برخی دیگه متاسفانه از دید بسیاری کاربران پنهان مونده , البته تمامی این موارد رو به صورت خلاصه تر , قبلا بارها در فروم برنامه نویس اعلام کردم ولی احساس شد که شاید توضیحات زیاد شفاف نبودند .

ابتدا سابقه ای کوتاه ارائه میکنم , مدتها پیش که قصد فروش یک محصول رو داشتم و پس از احساس نیاز به قفل گذاری بر روی اون , پس از کلی جستجو در سطح اینترنت و پیدا کردن محصولاتی متنوع , با محصول SerialShield آشنا شدم .

این محصول از همون ابتدا بر روی اینترنت با کدهایی غیر مجاز در حال عرضه بود , و به گمان خودم به صورت رایگان به این محصول دسترسی پیدا کردم
قفل رو بر روی نرم افزار خودم نصب کردم , چند روزی قفل به کاری که برای اون طراحی شده بود عمل میکرد , تا اینکه یک روز متوجه شدم که قفل خودش رو Reset کرده , بارها تست کردم و همون نتیجه حاصل شد

جالب بود نسخه ای که لینک اون به صورت عمومی بر روی وبسایت قرار داره لینک نسخه آزمایشی هستش

http://www.ionworx.com/trial/SerialShieldTrial.zip

در واقع Ionworx جهت جلوگیری از تکثیر غیر مجاز محصولش دست به انجام این کار زده که محصول نهایی رو تنها در اختیار خریداران خودش قرار میده و لینک دانلود تنها پس از طی شدن پروسه خرید , قابل ارائه برای مشتریان خواهد بود .

نسخه آزمایشی همونطوری که شرکت Ionworx در نظر گرفته قابلیت فعال سازی رو نداره ( گو اینکه با درج کد فعال سازی های موجود , قفل دیگه پیغام مزاحم رو به نمایش نمیذاره )

کلیه نسخه های موجود بر روی اینترنت , به زعم وجود Keygen و تولید کد فعال سازی معتبر برای این محصول , پس از طی دوره ای نامعین و به صورت رندم ریست شده و عملیات قفل گذاری رو مختل میکنند !

همین امر باعث شد که عملیات برنامه نویسی Trial Keeper Professional استارت بخوره و پس از رفع نیازهای شخصی خودم در قالب یک محصول در اختیار دیگران قرار بگیره .
نکته دوم قیمت بالای محصول SerialShield هستش , قیمت از 80 یورو برای SerialShield Standard تا 1000 یورو جهت نسخه SerialShield Enterprise متغیره , امکان دریافت پول نقد از سوی شرکت فروشنده وجود نداره ( نمی پذیره !! ) , شما یا باید اقدام به ارسال چک بین بانکی کنید , که کارمزد صدور یک چک بین بانکی بین 50 تا 80 یورو بود ( با توجه به بانک ) و یا از کارتهای اعتباری بین المللی استفاده کنید

با توجه به همین دو نکته بعید میدونم کسی در ایران به دنبال خرید نسخه اصلی این محصول باشه .
با این دو پیش زمینه به سراغ آموزش این محصول میریم تا کسانی که مایل به خرید نسخه اصلی اون هستند بتونن از این آموزش ذینفع بشن .

در ابتدا اقدام به بارگذاری محصول از روی وبسایت شرکت سازنده کنید و یا اگر به نسخه اصلی دسترسی دارید , اون رو جهت ارجاعات بعدی در دسترس قرار بدید

ذکر یک نکته الزامیه و اون هم اینکه , مثال اکسس موجود در داخل لینک شرکت , در هنگام اجرا با پیغام خطا مواجه میشه ( این نقیصه سالهاست در این مثال وجود داره و معلوم نیست که چرا شرکت سازنده اون رو مرتفع نمیکنه )

جهت رفع این مشکل نمونه آماده شده موجود رو بارگذاری کنید

در پستهای آتی در خصوص برخی توابع موجود و نحوه استفاده از اونها توضیحاتی اجمالی درج خواهد شد .

موفق باشید

لینک دانلود محصول


فایل‌(های) پیوست شده
.zip  Fixed Version.zip (اندازه: 19.07 KB / تعداد دفعات دریافت: 120)

درگاه : وب سايت | فروشگاه | وبلاگ
۱۶ مهر ۱۳۸۹ ۱۱:۳۲ صبح
مشاهده‌ی وب سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
آموزش قفل نرم افزاری SerialShield - CPSD Admin - ۱۶ مهر ۱۳۸۹ ۱۱:۳۲ صبح
آموزش قفل نرم افزاری SerialShield - mehdi_fiz - ۱۸ مهر ۱۳۸۹, ۰۶:۱۶ عصر
مقدمه - بخش اول آموزش - CPSD Admin - ۱۸ مهر ۱۳۸۹, ۰۷:۰۲ عصر
بخش پنجم آموزش SerialShield - CPSD Admin - ۱۰ آذر ۱۳۸۹, ۰۹:۵۶ عصر

موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Information مقایسه بین قفل های سخت افزاری و نرم افزاری CPSD Admin 1 33,585 ۱۶ اسفند ۱۳۸۹ ۱۰:۵۴ عصر
آخرین ارسال: CPSD Admin

پرش به انجمن:


‍CPSD.ir Website

وب سايت      |      وبلاگ      |      فروشگاه

 

Center Point SD - Software Developer

Yaldex PopUp