ورود و خروج
زمان ورود شما به این انجمن کوکی‌ها فعال می‌شوند، اطلاعات ورود شما را ثبت کرده و برای مراجعه‌ی بعدی به صورت خودکار وارد انجمن می‌شوید و نیازی به وارد کردن نام کاربری و گذرواژه‌ نخواهید داشت . با استفاده از کوکی‌ها غیر از شما هیچ فرد دیگری نمی‌تواند وارد حساب کاربری شما در این انجمن شود.
اگر پس از ورود به انجمن از حساب کاربری خود خارج شوید کوکی‌ها برای شما هنگام بازدید مجدد اجرا نمی‌شوند. هنگام ورود شما به سیستم انجمن، به طور خودکار یک کوکی در سیستم شما تنظیم می‌شود و به شما اجازه می‌دهد بدون آنکه هر بار نام کاربری و گذرواژه‌ی خود را وارد کنید، قسمت‌های مختلف انجمن را مرور کنید . خروج از انجمن باعث حذف شدن آن کوکی می‌شود تا مطمئن شوید که شخص دیگری از حساب کاربری شما در انجمن‌ها استفاده نمی‌کند.

برای ورود به سیستم از قسمت 'ورود' در بالای صفحه استفاده کنید و اگر قبلاً وارد شده‌اید و می‌خواهید از سیستم خارج شوید، از همان مکان یعنی بالای انجمن برای این کار استفاده کنید. در ضمن اگر نمی‌توانید از سیستم خارج شوید، پاک کردن کوکی‌ها نتیجه‌ای مشابه دارد. اگر پس از ورود به انجمن از حساب کاربری خود خارج شده باشید، هنگام بازدید بعدی، کوکی‌ها برای شما اجرا نخواهند شد.

‍CPSD.ir Website

وب سايت      |      وبلاگ      |      فروشگاه

 

Center Point SD - Software Developer

Yaldex PopUp