فروم تخصصی - پشتیبانی CPSD

نسخه‌ی کامل: Office Tab Enterprise - ایجاد تب و برگه در نرم افزارهای مجموعه آفیس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[تصویر:  Office-Tab-Enterprise.jpg]

نرم افزار Microsoft Office دارای قابلیت مدیریت اسناد در قالب برگه ها / تب ها نمی باشد و کاربرها نمی توانند در یک نگاه ، تمامی اسناد باز شده را مشاهده و آنها را مدیریت کنن د. Office Tab این مشکل را با ایجاد قابلیت ساخت Tab روی نرم افزارهای مجموعه آفیس حل کرده است .
این افزونه قابلیت مرور اسناد از طریق تب ها و مدیریت و ویرایش آنها در رابط کاربری را برای کاربر فراهم می کند. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید چندین سند را در یک پنجره مشاهده کنید .

ویژگی های نرم افزار OfficeTab :

ویژگی اصلی OfficeTab این است که باعث صرفه جویی در زمان می شود. برای مثال شما نیازی ندارید اسناد مختلف را به صورت تک تک باز و ذخیره کنید، می توانید با کلیک بر روی Save All تمامی فایل ها را ذخیره کنید.
دیگر نیازی نیست بخش Save As را برای تغییر نام فایل باز کنید. با کلیک بر روی Rename می توانید نام فایل جدید را تغییر دهید.
اگر نام سند شما طولانی باشد ، به صورت معمول ، تسکبار ویندوز تنها بخش کوچکی از نام را نمایش می دهد. اما بعد از نصب OfficeTab می توانید تمام نام یک فایل را مشاهده کنید.
با کلیک راست روی یک تب یا Tab Bar می توانید به منوی تب ها دسترسی پیدا کنید.
ظاهر تب بندی شده به شما امکان باز کردن چندین سند را در یک پنجره می دهد. هر سند در یک تب جداگانه قرار گرفته و تمامی تب ها در یک پنجره ( نه پنجره های جدید) قرار می گیرند. بدین ترتیب شما می توانید با یک کلیک به اسناد دیگر دسترسی داشته باشید. این روش سرعت کار شما را در نرم افزارهای Word, Excel, PowerPoint, Project, Publisher, Access و Visio به صورت چشمگیری افزایش می دهد.
جا به جایی تب ها با کشیدن آنها ممکن است.همچنین می توانید از طریق موس یا با فشار کلیدهای Alt+N روی تب ها حرکت کنید.
ایجاد تغییرات در رنگ و ظاهر تب ها از دیگر امکانات نرم افزار است. 11 استایل مخلف برای انتخاب وجود دارد. با تغییر هر استایل ، فونت و نام تب ها می تواند تغییر کند


لینک منبع